Пропозиція щодо відкриття рахунку в Hellenic Bank (Кіпр)1

Сайт

www.hellenicbank.com

Країна

Кіпр

Адреса

P.O. Box 24747, 1394 Nicosia, Cyprus

Загальна характеристика

Банк заснований в 1974 році за підтримки Bank of America. Банк має широку мережу офісів на Кіпрі і в Греції. Найбільшим акціонером Hellenic Bank є американський хедж-фонд Third Point Management (26,73%) і розробник комп'ютерних ігор Wargaming Public Company Ltd (26,21%).

Кредитні рейтинги

Moody's: Caa1; Fitch: В

Способи управління рахунком

Інтернет-банк (російською/англійською мовами), факс (з використанням кодових таблиць)

Типи рахунків

Розрахункові, інвестиційно-ощадні

Валюти рахунків

EUR, USD, RUB та ін.

Мінімальний середньомісячний залишок і інші вимоги банку до клієнтів

Початковий депозит для активації рахунку становить EUR 200.

Мінімальний залишок для розрахункового рахунку не потрібен, для інвестиційно-ощадного рахунку - EUR 1 mln.

Банк залишає за собою право запитувати будь-які документи (контракти, договори, інвойси для обґрунтування платежу, документи про джерело походження коштів клієнта і т.д.) як до відкриття рахунку в банку, так і за фактом проведення платежів за рахунком.

Тарифи2

Відкриття рахунку: безкоштовно

Закриття рахунку: EUR 200

Обслуговування рахунку: EUR 300 в рік (стягується поквартально)

Вхідні платежі:

- в EUR: безкоштовно - EUR 40 (залежить від суми платежу і країни призначення);

- в іноземній валюті: EUR 5 - EUR 40

Вихідні платежі: за запитом

Підключення та обслуговування системи Інтернет-банк: безкоштовно

Видача пристрою Digipass: EUR 15

Зберігання кореспонденції: EUR 180 в рік

Мова спілкування

Російська, англійська

Пластикові картки

MasterCard, Visa

Інвестиційні програми

Банк пропонує різні інвестиційні програми.

Чи відкривають рахунки офшорним компаніямТак
Чи потрібен особистий візитОсобистий візит в банк не потрібен, інтерв'ю з банкіром проводиться за допомогою відеоконференцзв'язку
Чи працюють з доларовими платежамиТак
Чи приймають клієнтів з ABLVНе приймають
Чи потрібна звітністьТак

Короткий опис процедури відкриття рахунку

Документи і інформація, необхідні для відкриття рахунку:

- оригінали корпоративних документів компанії та печатка;

- опис бізнесу клієнта (у вільній формі);

- обов'язково потрібно вказати інформацію про адресу фактичного ведення бізнесу;

- оригінали документів, що засвідчують особу і адресу місця проживання бенефіціара і розпорядника по рахунку;

- довідка, що підтверджує наявність банківського рахунку, або пластикова карта бенефіціара і розпорядника по рахунку в іншому іноземному або російському банку.

Чи потрібні додаткові документиКрім стандартного пакета корпоративних документів3 потрібен Certificate of Incumbency/Certificate of Good Standing (як правило, не старший 6 місяців), а також Recent Financial Statements (останній фінансовий звіт)/Management accounts (управлінська звітність), якщо компанії більше року.

Строк активації рахунку (орієнтовно)

Від 4-х тижнів з дня отримання банком усіх зазначених документів та інформації. 

 

Окремо звертаємо вашу увагу на те, що наша компанія не несе ніякої відповідальності за зміну або недотримання вказаних строків в процесі відкриття рахунку з боку банку!!!

Вартість послуг по сприянню у відкритті рахунку

950

 

Увага! Важлива інформація!
1.  У разі відмови банку у відкритті рахунку:
1.1  через помилку співробітника нашої компанії - клієнтові повертається 100% вартості послуг з відкриття рахунку;
1.2  з інших причин - наприклад, банк виявив інформацію про клієнта в Інтернеті, яка представляється йому підозрілою, або банк перестав відкривати рахунки компаніям з таким видом діяльності, з такою юрисдикцією, з партнерами з певних країн і т.п. - клієнтові повертається 50% вартості послуг з відкриття рахунку;
1.3  унаслідок ненадання клієнтом необхідних відомостей/документів банку або якщо клієнт передав неправдиву інформацію в банк і т.п. - послуги компанії вважаються наданими в повному обсязі, повернення вартості послуг з відкриття рахунку не проводиться.
2. Фактично понесені витрати, такі як комісії банку за розгляд заявки, переклади, а також інші витрати (на замовлення додаткових документів, необхідних для відкриття рахунку та ін.) також поверненню не підлягають.

1 Інформація наведена станом на березень 2018 року.

2 В розділі представлено короткий перелік тарифів. З повним переліком можна ознайомитися за запитом.

3 Під стандартним пакетом корпоративних документів, як правило, мається на увазі наступне:

  • Memorandum and articles of association of the company
  • Certificate of Incorporation / Registration
  • Minutes by the subscribers/incorporators appointing Initial directors
  • Minutes by the board of directors leading to current status of the company
  • Certificate of Directors & Secretary
  • Certificate of Shareholders
  • Certificate of Registered Office
  • Trust Deed(s) of Appointment of Nominee(s) (if applicable)
  • If any related party is legal entity, please provide us the appropriate legal documents
  • Passport copies of All related individuals (Ben. Owners, Directors, Signatories, Shareholders, Trustee, Beneficiaries, Settlor etc)
  • Proof of Residential Address of All related parties (Ben. Owners, Directors, Signatories, Shareholders, Trustee, Beneficiaries, Settlor etc)
  • Bank Reference Letter All related parties (Ben. Owners, Directors, Signatories, Shareholders, Trustee, Beneficiaries, Settlor etc)
  • Curriculum Vitae (CV) of all Ben. Owners.